Müügitingimused

VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe Avenelle.ee (edaspidi Veebipood) omanik on LMKK Group OÜ (registrikood 12666810), asukohaga Harjumaa, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel Veebipoest www.avenelle.ee.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, mis sõltub ostja asukohast ja valitud tarneviisist. Vastav tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanil tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgmiste makseviiside:

  • Eesti pangamaksed

  • Visa/Mastercard kaardimaksed

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ning krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga- ja kaardiandmetele.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida (nt kauba lõppemise tõttu), teavitatakse ostjat sellest esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgmised valikud:

  • Itella SmartPOST

  • Omniva pakiautomaat

  • DPD pakiautomaat

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud ostukorvis.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1–3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Erandlikel juhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus 14 päeva jooksul lepingust taganeda. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Hügieenilistel põhjustel ei kohaldu taganemisõigus avatud või kasutatud kosmeetika- ja ilutoodetele.


Avaldus tuleb saata e-posti aadressile info@avenelle.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb selles, et toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et kaup on vedajale üle antud.

Veebipood tagastab ostjale kõik lepingu alusel saadud tasud viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest. Tagasimaksed tehakse samale maksekontole, millelt ostu eest tasuti.

Veebipood võib keelduda tagasimakse tegemisest kuni kauba tagasi saamiseni või kuni ostja on esitanud tõendi kauba tagastamise kohta.

Kui ostja valis kättetoimetamise viisiks kallima lahenduse kui tavapärane, ei pea Veebipood hüvitama lisakulu.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba ostjale üleandmisest. Esimesel aastal eeldatakse, et puudus oli olemas juba üleandmisel – selle ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Puuduse ilmnemisel tuleb kahe kuu jooksul võtta ühendust e-posti teel info@avenelle.ee või helistada +372 5599 7100.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui toodet ei ole võimalik parandada või asendada, tagastatakse ostjale kõik müügilepinguga seotud kulud.

Veebipood vastab kaebusele 15 päeva jooksul kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab kliendi isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Andmeid edastatakse vaid logistikapartneritele (nt Omniva, Itella, DPD).

Uudiskirju ja pakkumisi saadetakse ainult juhul, kui klient on selleks andnud nõusoleku.

Klient võib igal ajal uudiskirjadest loobuda, järgides kirjas toodud juhiseid või andes sellest teada e-kirja teel.

Vaidluste lahendamine

Pretensioonid tuleb saata e-posti aadressile info@avenelle.ee või helistada +372 5599 7100.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppel, on võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ja avalduse esitada siin.

Vaidluste lahendamiseks võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidluste veebiplatvormi kaudu: ec.europa.eu/consumers/odr