Tagastamine

Kui ostja on saanud kauba kätte, on tal võimalus 14 päeva jooksul loobuda e-poes sõlmitud ostulepingust. Tarbijakaitseseaduse § 53 lõike 4 alusel ei laiene see loobumisõigus toodetele, mida nende iseloomu tõttu pole võimalik tagastada. Näiteks ei võeta tagasi kosmeetika- ja parfümeeriatooteid, mille pakend on juba avatud.

Selleks, et kasutada 14-päevast taganemisõigust, ei tohi ostetud toodet kasutada muul otstarbel kui üksnes selle omaduste ja toimimisega tutvumiseks, nagu seda tehakse füüsilises poes toodet proovides.

Kui aga toodet on kasutatud rohkem, kui oleks olnud vajalik selle omaduste või toimimise kontrollimiseks, või kui sellel on kulumisjälgi, on müüjal õigus vähendada ostjale tagastatavat summat proportsionaalselt kauba väärtuse langusega.

Tagastamise alustamiseks peab ostja saatma taganemisteate e-posti aadressile info@avenelle.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamisega seotud kulud jäävad üldjuhul ostja kanda, välja arvatud juhul, kui toode ei vasta tellitule – näiteks kui kaup on vale või defektne.

Ostja peab toote tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemisteate esitamist või esitama tõendi, et ta on selle tähtaja jooksul kauba vedajale üle andnud.

Kui kaup on tagasi jõudnud, maksab e-pood ostjale kõik saadud tasud tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse kättesaamisest.

Veebipood võib makse tagastamist edasi lükata kuni toote füüsilise tagasisaamiseni või kuni ostja on esitanud tõendid, et toode on teele pandud – sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja valis kohaletoimetamise viisiks kalli alternatiivi, kuigi e-pood pakkus odavamat standardset kättetoimetamist, siis ei pea e-pood hüvitama erinevust kalli ja tavapärase saatmisviisi vahel.

Samuti jätab e-pood endale õiguse ostutehingust taganeda ja nõuda kaup tagasi, kui toote hind oli veebipoes eksituse tõttu märkimisväärselt alla tegeliku turuväärtuse märgitud.